reklama

Demonštrácia naša každodenná . . .

Určite každý postrehol, že v Bratislave sa pred pár dňami konala rodinná demonštrácia. Zišli sa tu ľudia, ktorých spája oddanosť k pravičiarstvu, alebo povedzme snaha zachrániť naše malé Slovensko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja osobne som sa tejto udalosti nezúčastnil, ale informácie, ktoré priniesli médiá sú myslím viac než dostačujúce. Dôvod, prečo som túto demonštráciu nazval rodinnou nie je zosmiešniť ju, alebo vyjadriť svoj nesúhlas s pravicovými stranami na Slovensku a dôvodom tiež nie je ani obhajoba Ficovej vlády. Jednoducho som tento prívlastok „rodinná“ zazrel niekde v diskusii na internete, ktorá bola tiež venovaná práve tejto téme. A potom mi už stačilo si predstaviť koľko opozičných politikov v parlamente plus tých mimoparlamentne protivládnych máme a ku každému priradiť v priemere 4 rodinných členov, ktorí bolí v ten deň ochotní prísť na námestie SNP v Bratislave. Určite viete kam tým mierim.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Údajne sa vystúpenie známych mien ako Dzurinda a Bugár prišlo pozrieť niekoľko stoviek ľudí. Takže ich mohlo byť od 300 až po vyše 1000 . Pre porovnanie uvádzam protivládne demonštrácie konané v nedávnej minulosti v Maďarsku. Týchto doslova nepokojov sa zúčastnilo skutočne niekoľko tisíc ľudí. A prečo vlastne ? Okrem iného išlo hlavne o uverejnenie hlasovej nahrávky, kde jeden z hlavných predstaviteľov vtedajšej najsilnejšej vládnucej strane priznal, že za celé volebné obdobie sa pre Maďarsko nespravilo skoro nič. Tak si to predstavte. V Maďarsku niekoľko tisícové „vzbury“ kvôli tomu, že ich vláda nespravila nič pre svoju krajinu a u nás rodinná demonštrácia v znamení problému ešte vážnejšieho – zachrániť Slovensko pred vládou, ktorá nie je pasívna, ale ktorá aktívne ničí túto krajinu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kde je problém ? Myslím, že nikde. Ale toto všetko mi prebleslo hlavou v momente, keď som sa dozvedel o tom, čo sa konalo v našom hlavnom meste 23. Januára. A potom prišiel úsmev.. alebo smiech ? Ťažko povedať ...

Matúš Pagáč

Matúš Pagáč

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent, ktorý je pred bránou politologického bakalára. Mám rád starý dobrý Britpop a blues-rock, studené pivo a svojich priateľov na čele s mojou milovanou ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu