V jednoduchosti je krása. Tak toto heslo prenesene nachádzame takmer kdekoľvek, dokonca aj na protivládne orientovaných internetových stránkach. Jednoduché využitie farieb, pričom je až zarážajúce, že sa „maliari" zaobišli bez modrej. Vysvetľujem si to tým, že SDKÚ nechcelo umiestňovať svoju symbolickú farbu na miesta, na ktorých sa veľmi často používajú spojenia zložené zo slov ako napríklad zbytočné - nenávratné - stratené - klientelizmus atď. Je to logické, je to jednoduché.
Každopádne faktom ostáva, že celá internetová kampaň pod vedením Dzurindovej strany sa nesie v znamení úspechu. Minimálne v mojom širšom okolí, v ktorom medzi známymi sledujem výrazné zmeny názorov. Samozrejme nechcem tvrdiť, že za to môže iba čas, ktorý strávia na internete, ale svoj podiel na tom má aj samotná Ficova vláda, ktorá sa pomaličky začína topiť v kauzách prepieraných dookola v médiách. No nemohol si nepovšimnúť, aké následky táto internetová kampaň a medializácia škandálov na veľa mladých ľuďoch zanecháva. Najmä u tých, ktorí sa vždy pýšili svojou ľahostajnosťou voči politickej sfére na Slovensku a o voľbách nehovoriac. Odrazu však nahlas hovoria o tom, ako naša vláda ničí Slovensko a prekvapivo z rukáva vyťahujú aj čísla, ktoré sa nachádzajú na už spomínaných stránkach. A ako to celé funguje ?
Janko Slota ukázal celému Slovensku (aj Maďarsku),ako pije správny Žilinčan v Bratislave a okrem iného aj ako nenáročne zobudiť vo väčšine mladých ľudí spiaceho patriota. Stačilo vykresliť svoju predstavu zlej budúcnosti, ktorú Slovensku pripraví maďarská menšina žijúca na našom území a zrazu sa čoraz častejšie na internetových diskusiách začali objavovať mladí ľudia s podobnými víziami a so silnými rečami ako zachrániť náš národ. Nachádzate nejakú podobnosť ? Ja áno. Internetová kampaň pod vedením SDKÚ dáva mladým ľudom pocit, že zachraňujú našu krajinu pred zlým netvorom o ktorom čítajú každý deň na internete. A keď som sa odvážil niektorému z nich povedať, že tento názor je im veľmi inteligentne podstrčený, vypočul som si mnoho tvrdení, založených na pravdivosti a objektívnosti týchto internetových informácií... A sú na naozaj tie fakty pravdivé, dokázané a objektívne ? Tak na to si každý urobí predsa názor sám... Alebo nie ?
Viem, že možno to tak teraz nevyzerá, ale môj prvotný zámer bol celú túto kampaň pochváliť. Myslím si, že ľudia okolo Dzurindu urobili v tomto smere kus roboty a teraz prichádzajú prvé úspechy. Ja osobne tvrdím, že je to skôr „draft" nových voličov a skutočné výsledky prídu až neskôr a určite nie pri najbližších parlamentných voľbách. Tak či onak, klobúk dole...